خرید بهترین L2TP Ipsec VPN

VPN نیازی به معرفی به دنیای مدرن ندارد، وطیفه آن نگهداری از داده های با ارزش به صورت دست نخورده است. تکیه بر یک VPN موفق راهی برای انتقال داده ها بر روی اینترنت است، در اینجا چندین پروتکل مانند PPTP، SSTP، OpenVPN و L2TP/IPSec وجود دارد. از همه این ها  Layer 2 Tunneling Protocol (L2TP) در پروتکل تونلینگ بیشتر مورد تقاضا است.

L2TP

VPN نوع L2TP به طور خلاصه

هر چند که این به عنوان Data Link Layer از OSI Model عمل می کند، اما در واقع، به Session Layer تعلق دارد. به ندرت روش رمزگذاری را انجام میدهد یا برای محرمانه بودن داده ها روی خودش اطمینان می دهد اما به IPSEC بستگی دارد، پروتکل رمزگذاری برای اجرای چنین هدفی است. در اینجا، این برای شما آشکار است که فکر کنید، کدام عملکرد اجرا می شود و پاسخ این است که VPN را پشتیبانی می کند و برای دوره های PPP از طریق تونل L2TP استفاده می شود. این قابلیت های استاندارد PPTP و پروتکل  Layer 2 Forwarding  (L2F) را ترکیب می کند برای اینکه به عنوان یک جایگزین مناسب برای PPTP عمل کند. پروتکل امنیتی IP به طور اساسی قدرت اضافی می دهد.

مزایای استفاده از L2TP/IPSec VPN

استفاده از L2TP با همدیگر در sync با IPSec راهی برای یک صف از مزایا بر روی باقی پروتکل های شناخته شده می سازد، برخی به شرح زیر هستند:

  • L2TP/IPSec VPN مستلزم نیاز به فرآیند احراز هویت دو روش است که عبارتند از:
  • احراز هویت سطح کامپیوتر: کلید های از پیش به اشتراک گذاشته شده و گواهینامه های دیجیتال مربوطه برای آغاز دوره IPSec
  • احراز هویت سطح کاربر- تقاضا برای پروتکل PPP برای تونل L2TP
  • همچنین می تواند برای انتقال ترافیک روی PPP از پروتکل های متعدد مانند Apple Talk، IPX و IP استفاده کند.

استفاده از IPSec همراه با PPTP اجازه می دهد به بیشتر بودن :

  • یکپارچگی داده
  • محرمانه بودن اطلاعات
  • تایید هویت منابع داده ها
  • حفاظت از ارسال مجدد جریان بسته های گرفته شده 3

انتخاب و خرید بهترین L2TP/IPSec VPN

این نیاز به کار تحقیقاتی قابل توجهی دارد قبل از اینکه L2TP/IPSec VPN نهایی شود که سریع تر است در مجهزکردن شما با همه امکانات که در یک فروشنده VPN پیش بینی می کنید مانند:

  • آزادی برای دسترسی به اینترنت بدون داشتن کابوس از هک شدن
  • سهولت برای کشف وب سایتهایی که در موقعیت های جفرافیایی محدود شده هستند
  • قابلیت اتصال به افرادی که می خواهید یه صورت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنید در حالیکه تونل برقرار است
  • امنیت کامل از داده ها در طول انتقال از طرف شما به نقطه مقصد

بهترین سرویس های L2TP VPN

ارائه دهندگان بی شماری برای L2TP VPN وجود دارند که شما می توانید به آنها دست یابید مانند:  HideMyAss VPN. نرم افزار VPN با تمام سیستم عامل ها از جمله مک، لینوکس و یا ویندوز سازگار است.

IAPS VPN: اگر شما می خواهید با سرعت های بالای گیگاباتی بر روی سرورها کار کنید، IAPS VPN یکی از آن هاست. همراه با پروتکل های متنوع دیگر توسط L2TP پشتیبانی شده است.مشابه این سرویس در parsvpn.net یافت میشود.

parsvpn.net  این سرویس دهنده خرید VPN همچنین OpenVPN و PPTP را همراه با L2TP پشتیبانی می کند. شما می توانید از آن بر روی دستگاههایی از جمله آندروید، آیفون، اپل، ویندوز موبایل، سیمبیان و غیره استفاده کنید. در کشورهای فرانسه، روسیه و انگلیسی زبان پشتیبانی می شود.

خرید VPN خرید کریو در parsvpn.net

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *