اطلاعاتی که باید از ارائه دهنده VPN بخواهید

در هنگام انتخاب VPN باید اطلاعات اساسی درباره سرویس ارائه شده بیابید

providers-dont-tell

آیا محدودیتی برای دور زدن ممنوعیت های موجود روی اینترنت با وجود استفاده از VPN وجود دارد؟ آیا ارائه دهندگان VPN که امنیت بیشتری به شما ارائه دهند وجود دارند؟ چه چیزی سرعت اتصال شما را پس از خرید VPN بیشتر می کند؟ در اینجا 5 نکته وجود دارند که ارائه دهندگان فروش VPN واقعا در مورد آنها صحبت نمی کنند یا ممکن است نخواهند که شما در مورد آن بدانند.

  • سطوح ناشناسی ممکن است متفاوت باشد – هنگامیکه شما به VPN متصل می شوید به معنای ناشناسی کامل شما نیست. برای مثال، برخی ارائه دهندگان از داده های شما را گزارش گیری می کنند. داشتن آدرس IP برای خودتان ممکن است شگفت انگیز باشد، اما چشمان خود را باز کنید و محاسبه ای انجام دهید. اگر ارائه دهنده سرویس VPN شما یک آدرس IP واحد به هر فرد اختصاص دهد، پس باید قادر به ردیابی کردن VPN ID شما باشد. اگر می خواهید حفاظت بهتری از هویت خود داشته باشید، برای یک سرویس VPN ثبت نام کنید که کاربران مختلف با IP یکسان داشته باشد. به این روش، آنها هرگز نمی توانند بگویند که چه کسی مسئول انجام فعالیت های مشخص در یک زمان با یک IP به اشتراک گذاشته شده می باشد. اطمینان حاصل کنید که سیاست های حریم خصوصی ارائه دهنده VPN خود را قبل از خرید خوانده باشید.
  • سرعت اتصال ممکن است متفاوت باشد – اینکه گفته می شود که سرویس VPN از دیگری برتر است لزوما صحیح نمی باشد. این بستگی به اتصال ساخته شده بین ISP مشتری و گره انتخاب شده دارد. برای مثال، اگر شما در نیویورک هستید و می خوهید به مادرید متصل شوید، این وابسته به مسیریابی ترافیک دارد. این کار توسط اصول مسیریابی اینترنت دارد و می تواند بسیار متفاوت باشد.
  • محدودیت های زیادی وجود دارند که خرید VPN نمی تواند آنها را دور بزند – در برخی موارد، برای مثال شبکه های دانشگاه اجازه استفاده از کریو VPN را می دهند. آنها این کار را با استفاده از فیلترینگ شبکه روی سطح پروتکل که اجازه هیچ اتصالی با استفاده از L2TP، PPTP یا OpenVPN را ندارند انجام می دهند. این حالت بسیار نادر است اما اتفاق افتاده است.
  • انواع مختلف مکان ها به اندازه تعداد مکان ها اهمیت دارد – یک اتصال VPN می تواند 100 موقعیت مکانی در 100 کشور داشته باشد. دیگری ممکن است 100 موقعیت مکانی در 100 کشور داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که این مسئله را بررسی کرده اید. همیشه بهتر است یک ارائه دهنده VPN با موقعیت های مکانی متنوع تر را  جهت خرید کریو VPN انتخاب کنید. چه کسی می داند شما چه زمانی نیاز به ایجاد اتصال از دبی خواهید داشت؟ اگر به دنبال داشتن اتصالات با سرعت های بالاتر هستید باید بررسی کنید که ارائه در کشورهای بیشتری از جهان مستقر شده باشد.
  • تجربه چندین دستگاه ضروری است – ارائه دهنده VPN شما باید چندین برنامه کاربردی داشته باشد که این سرویس را روی دستگاه های مختلف تجربه کنید. قبل از اینکه اقدام به خرید کریو VPN، اطمینان حاصل کنید که به طور مثال نیازی به اشتراکی دیگر برای دستگاه اندروید یا آیفون خود نخواهید داشت.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *