سه اشتباه که هویت آنلاین شما را حتی با VPN آسیب پذیر می کند

در اینجا سه اشتباه احمقانه که احتمالا در حال حاضر هم انجام می دهید وجود دارد، که باعث می شود هویت آنلاین شما در برابر حملات آسیب پذیر باشد. بدترین قسمت آن این است که، شما حتی وقتی خرید VPN یا کریو انجام داده اید و از سایت معتبری مانند parsvpn.net این وی پی ان را خرید نمیده اید نیز استفاده می کنید آسیب پذیر هستید.

Identity Vulnerable

هویت آنلاین شما با استفاده از VPN خرید شده نیز می تواند آسیب پذیر باشد

این درست است که خرید VPN و کریو ابزار قدرتمندی است راه طولانی ای را طی کرده تا شما را در حالیکه آنلاین هستید امن نگه دارد. اما اما قسمتی از ایمنی شما بستگی به رفتار شما دارد، نه به تکنولوژی که شما استفاده می کنید. هیچ تکنولوژی در جهان، از جمله VPN برای امن نگه داشتن شما از این اشتباهات متداول که احتمالا هر روزه انجام می دهید کافی نیست.

این سه اشتباه به هم مرتبط هستند، به این معنی که تمایل به ترکیب با یکدیگر دارند، که می تواند وضعیت شما را بدتر کند. آنها می توانند منجر به آسیب پذیری امنیتی عظیمی شوند که یک VPN قادر به رفع آن نباشد. دلیل اینکه VPN در اینجا کمک نمی کند این است که همه اشتباهات شامل ثبت نام یا ورود به سرویس های آنلاین است. به طور مثال ایمیل، بانکداری آنلاین، خرید آنلاین، دوستیابی آنلاین، رسانه های اجتماعی و اساسا هر چیزی که باید برای استفاده آن ثبت نام کنید است. VPN شما را خارج از آن سرویس ها محافظت می کند، اما نمی تواند اطلاعات نامن در پروفایل شما را تغییر دهد، از جمله:

رمزهای عبور ضعیف- این به راحتی بدترین اشتباه لیست است. بیشتر مردم از رمزهای عبور ضعیف استفاده می کنند که به آسانی شکسته می شود. در حقیقت، تعداد زیادی از مردم از رمزهای عبور مشابه برای ایمیل، حساب کاربری فیسبوک، بانک و پروفایل آمازون خود استفاده می کنند. اگر شما نیز چنین هستید، به این معنی است که هر کسی که رمز عبور شما را شکست می تواند به همه حساب های کاربری شما دست یابد. همه چیزی که آنها نیاز خواهند داشت رمز عبور ایمیل شما است و احتمالا در حال حاضر نیز آن را دارند. اگر شما تا کنون در ایمیل خود اسپم دریافت کرده اید به معنی این است که شخصی در حال حاضر آدرس ایمیل شما را پیدا کرده است.

بسیاری از سرویس ها قوانینی برای انتخاب رمزهای عبور گذاشته اند. به این معنی که رمز عبور شما نیاز به حروف بزرگ، اعداد و کاراکترهایی مانند “$” یا “~” دارد. با این حال، مردم باز هم از تغییراتی استفاده می کنند که به آسانی قابل حدس زدن است مانند  “p@ssW0rd” یا “secure” استفاده می کنند.

راه حل- رمزهای عبور تولید شده توسط کامپیوتر و کاملا تصادفی که قابل حدس زدن نیستند، برای اینکه آنها اشکل متفاوتی از کلمات مشخص نیستند.

مدیریت رمز عبور ضعیف – بسیاری از مردم رمزهای عبور خود را در یادداشت هایی یا در ایمیل خود نگه می دارند. شما نمی تواند رمزهای عبور تصادفی زیادیدر ذهن خود نگه دارید، و شما نمی توانید احتمالا رمزهای عبور را امن نگه دارید مگر اینکه آنها را در جایی نگه دارید.

راه حل– از نرم افزار مدیریت رمزعبور استفاده کنید. نه تنها باعث می شود که امن تر بماند دیگر نیازی به بخاطر سپردن هیچ چیزی به جز رمز عبور اصلی نرم افزار ندارید. باید آن را به طور مکرر تغییر دهید.

چندین نرم فزار عالی رایگان در این زمینه وجود دارد. یک مثال خوب KeePass برای ویندوز است.

آدرس های ایمیل قابل پیگیری– این اشتباه احمقانه معمولا به اندازه دو مورد اول رخ نمی دهند. این چیزی است که معنی ردیابی ایمیل را می دهد: آدرسی که شما نام واقعی شما است و به طور کلی به شما تلفن شما مرتبط است. همه پلت فرم های اصلی مانند جی میل، یاهو، اپل و مایکروسافت نیاز به نوعی تایید هویت دارند، معمولا از طریق یک پیام متنی، به این معنی که شما مجبور به دادن شماره تلفن خود به آنها هستید. هر سرویس آنلاین که شماره تلفن شما را دارد می داند که شما چه کسی هستید و کجا هستید.

خرید VPN یا خرید در این موقعیت ها کمکی نمی کند. حتی اگر از یک VPN استفاده کنید، شما همچنان نیاز به ارائه شماره تلفن خود دارید. من گمان می کنم که شما می توانید مشکل تایید تلفن را با استفاده از یک تلفن از دست داده شده یا دادن شماره تلفن دوستانتان به آنها به جای شماره تلفن خود دور بزنید. حتی پس از آن، ارائه دهنده ایمیل هنگامیکه شما وارد می شود آدرس IP را چک می کند. اگر آنها سوابق خود را مطابقت ندهند، اغلب هویت شما را توسط پیام متنی ارسال شده که حاوی کد تایید شما است تایید می کنند.

بیشتر مواقع این خوب است، حتی ترجیح داده می شود که از آدرس ایمیلی که به هویت واقعی شما مرتبط است به طور منظم استفاده شود. شما می خواهید بانک شما بداند که چه کسی هستید. شما می خواهید فیسبوک، توییتر و برنامه های موبایل شما هویت واقعی شما را بدانند.

اما گاهی اوقات، این مسئولیت بزرگی است که به سرویس آدرس ایمیل واقعی خود را ارائه دهید. مثال هایی وجود دارد که کاربران بوسیله نام واقعی و آدرس های ایمیل در خطر هک قرار گرفته اند.

راه حل- هر زمانی که شما برای سرویسی ثبت نام می کنید که نمی خواهید کسی در مورد آن بداند، هرگز از آدرس ایمیل قابل ردیابی استفاده نکنید. VPN شما در مقابل اطلاعات نا امن که شما به اشخاص ثالث می هید محافظت نمی کند. اگر نیاز است چیزی را مخفی نگه دارید، از یک آدرس یک بار مصرف و ناشناس استفاده کنید.

این سه اشتباه احمقانه باعث به خطر افتادن هویت آنلاین شما می شود، حتی با استفاده از VPN. این نکته را به یاد داشته باشید که VPN به تنهایی برای حفاظت شما کافی نیست و شما با استفاده از فن آوری های امنیتی نیاز به گسترش شیوه های خوب مدیریت داده ها دارید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *